Lezersreactie Ierlandogen: indrukwekkende debuutroman van Eva-Maria Biss

Het is duidelijk dat het vakantie is. Er wordt merkelijk meer gelezen. Ik krijg met momenten een stortvloed aan reacties van mensen die Ierlandogen gelezen hebben. Het is eens wat anders dan een stortvloed aan regen.

Alle lezersreacties vind je gegroepeerd op mijn blog: www.evamariabiss.be/lezersreacties-over-ierlandogen

Zo was er overlaatst de reactie van Karin Bral, o.a. verteller bij De Op-Lichters in Brugge. Met een mooie foto erbij. Ze stuurde me ook een mail met volgende woorden:

Dag Eva-Maria,
Ik heb net je boek uit en het blijft nazinderen… ik heb er zo van genoten!
Het was spannend, verrassend, dramatisch, spiritueel en ook gewoon heel beeldend 👌
Het verhaal blijft hangen en heeft vele lagen…
Ik kijk al uit naar je volgend boek.
Maar laat de Ierlandogen eerst verder in me doorwerken 😉
Ik wou al graag eens naar Ierland maar nu nog meer 🙂
Schitterend!
Warme groet
Karin

De mensen die iets laten weten, zijn erg enthousiast. Dat is hartverwarmend. De anderen hoor ik vermoedelijk niet 😉 En ja, er zijn mensen die me terloops zeggen dat ze het boek uit hebben en dat het mooi was. Maar dan voel ik dat het niet helemaal datgene is wat ze van het boek vonden.

Het is een illusie dat iedereen van Ierlandogen zal houden, niet iedereen leest zo’n boeken graag. Dat is niet erg. Nu ik zelf in de boekenwereld vertoef, is het me duidelijk dat er genoeg boeken zijn om uit te kiezen. Sterker zelfs, er is een stortvloed aan boeken.

Mja, het is eens wat anders dan een stortvloed aan regen. 😂

Een stortvloed aan leesplezier,
Eva-Maria

*** BESTELLING IERLANDOGEN ***

Voor 30 euro krijg je een persoonlijke en gesigneerde roman toegestuurd in een blije verpakking met extraatje 😁

• 👉 Rekening: BE54 6511 5563 5997
• Op naam van: Eva-Maria Biss
• In de mededeling zet je: ‘roman Ierlandogen’ + je e-mail (om de verzending te kunnen regelen)

Gepubliceerd door evamariabiss auteur

Schrijfster en blogger op www.evamariabiss.be. Mijn eerste roman IERLANDOGEN is gepubliceerd (feb 2023). Nog twee extra romans zijn in de running en ook een kinderboek. Ik ben er nog even zoet mee ;-)

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag