Ierlandogen op Atelier in Beeld

Dit weekend (6 en 7 mei) mag ik samen met monumentaal kunstenaar Alain Cool deelnemen aan de kunstroute Atelier in Beeld.

Alain stelt zijn atelier open in de Westkantstraat 16 te Ruddervoorde. Daarnaast heeft hij een prachtige beeldentuin met zijn monumentale vogels en nesten. Het is de moeite om dit te zien. Met veel vaardigheid bewerkt hij stugge metalen tot sierlijke vogels en warrige nesten. Het is zowat alchemie!

SIGNEREN EN KOPEN IERLANDOGEN

En in dit atelier zal ik aanwezig zijn met een hele stapel romans. Wie wil kan Ierlandogen daar aanschaffen, naast extra’s. Ik ben er om de roman te signeren en verzorgd voor jou in te pakken. En je kunt ook meteen al je prangende vragen stellen 😎

Kom zeker een kijkje nemen nu zaterdag en zondag. Kijk ook eens op Atelier in beeld.

Atelier in beeld is hét grote open atelierweekend voor beeldend kunstenaars in heel Vlaanderen en Brussel. Een ideaal moment om de werken te zien en ateliers te ontdekken.

Alle ateliers zijn gratis en zonder reservatie te bezoeken.

zaterdag 6 mei:
14u – 18u

zondag 7 mei:
11u – 17u

Ik ontmoet je graag dit weekend!

Schrijfkunstgroeten,
Eva-Maria

*** BESTELLING IERLANDOGEN ***

Voor 30 euro krijg je een persoonlijke en gesigneerde roman toegestuurd in een blije verpakking met extraatje 😁

• 👉 Rekening: BE54 6511 5563 5997
• Op naam van: Eva-Maria Biss
• In de mededeling zet je: ‘roman Ierlandogen’ + je e-mail (om de verzending te kunnen regelen)

Gepubliceerd door evamariabiss auteur

Schrijfster en blogger op www.evamariabiss.be. Mijn eerste roman IERLANDOGEN is gepubliceerd (feb 2023). Nog twee extra romans zijn in de running en ook een kinderboek. Ik ben er nog even zoet mee ;-)

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag