Hoe heeft proeflezeres Caroline de roman ervaren?

Bekijk het interview met proeflezeres Caroline op Ierlandogen TV

Een weetje: de quote van Caroline figureert op de voorkant van de boekomslag.

Graag laat ik haar zelf aan het woord over wat zij van Ierlandogen vindt.

Ook Caroline heeft het over de plotwendingen die ze niet zag aankomen, maar die verrassend genoeg helemaal kloppen in het verhaal. En ook zij kon niet stoppen met lezen.

Dankjewel Caroline voor je tijd en dit interview,
Eva-Maria

P.S.: Je kunt nog steeds funden om mijn roman te helpen publiceren. Daarvoor krijg je minstens één roman in return, uiteraard gesigneerd.

En met mijn eeuwige dank 😉
Eva-Maria

Gepubliceerd door evamariabiss auteur

Schrijfster en blogger op www.evamariabiss.be. Mijn eerste roman IERLANDOGEN is gepubliceerd (feb 2023). Nog twee extra romans zijn in de running en ook een kinderboek. Ik ben er nog even zoet mee ;-)

Eén opmerking over 'Hoe heeft proeflezeres Caroline de roman ervaren?'

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag