Wat heeft proeflezer Hugo ervaren bij het lezen van Ierlandogen?

Bekijk het interview met proeflezer Hugo op Ierlandogen TV

Zelf ben ik niet meer objectief over mijn roman, ik ben er veel te veel verliefd op.

Daarom laat ik Hugo aan het woord, een van mijn proeflezers. Hij geeft weer wat hij als lezer ervaren heeft.

En ja, je kunt nog steeds helpen om mijn debuut gepubliceerd te krijgen 😁

👉 www.voordekunst.nl/projecten/14577-eva-maria-publiceert-debuut-ierlandogen

Geniet nog van je dag,
Eva-Maria

P.S.: Twee quotes van Hugo uit het interview:

“Je krijgt drie romans in één.”

“Tot twee keer toe krijg je een totaal onverwachte plotwending.”

Gepubliceerd door evamariabiss auteur

Schrijfster en blogger op www.evamariabiss.be. Mijn eerste roman IERLANDOGEN is gepubliceerd (feb 2023). Nog twee extra romans zijn in de running en ook een kinderboek. Ik ben er nog even zoet mee ;-)

Eén opmerking over 'Wat heeft proeflezer Hugo ervaren bij het lezen van Ierlandogen?'

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag