Maar … wat zegt de redacteur?

Mijn manuscript is terug van redacteur Sanne Visch (Pen&Inkt). Ik kan het weerom niet laten de eerste reactie met je te delen 😅

“Wat een mooie klus om te doen!
Wat vind ik van het manuscript? Dit is een van de mooiste manuscripten/boeken die ik in de afgelopen tijd heb gelezen. Ik vind het mooier dan mooi.
Je weet de spanning tot het eind vast te houden. Als lezer wil je maar één ding: verder lezen! Maar het verhaal laat zich niet versnellen. Je geeft ook veel diepte aan de personages.
Ik ben onder de indruk van jouw schrijftalent en ook van jouw wijsheid. Hoe dan ook: ik hoop dat veel mensen van dit prachtige boek mogen genieten. En ik hoop ook dat het niet bij dit boek blijft. :-)”

Zoveel ontroering kwam binnen toen ik dit las, ik kreeg het warm, een uitbundige glimlach verscheen rond mijn lippen, mijn ogen werden vochtig en mijn lichaam begon te trillen.

De reactie ligt in de lijn van de proeflezers. Wat maakt me dit blij.

Maar goed, het stevige monnikenwerk tot in de taaldetails staat nu voor de deur. Ik zweet er al van en dat komt niet door de zon 😉

In Eva-Maria’s Schrijfmagazine van april 2022 lees je meer over een aantal personages.

Ontroerde groeten,
Eva-Maria

insta: @boekenvanevamariabiss
fb: boekenvanevamariabiss
youtube: Eva-Maria Biss


Wil je een paar hoofdstukken uit mijn roman lezen?

Schrijf je hier in en je ontvangt het in je mailbox: http://eepurl.com/gRZREr

Gepubliceerd door evamariabiss auteur

Schrijfster en blogger op www.evamariabiss.be. Mijn eerste roman IERLANDOGEN is gepubliceerd (feb 2023). Nog twee extra romans zijn in de running en ook een kinderboek. Ik ben er nog even zoet mee ;-)

2 gedachten over “Maar … wat zegt de redacteur?

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag